Częste pytania

Jakie obsługujecie metody płatności?

Akceptujemy płatności za pomocą kart płatniczych (Visa, Master Card) oraz za pośrednictwem PayPal.

Na jaki numer konta dokonać przelewu bankowego za zamówienie?

Płatność przelewem tradycyjnym (na przelew czekamy do 5 dni):

Nazwisko posiadacza: Plantwear S.A.

Nr konta: 61 1140 1094 0000 5708 7700 1001

Nazwa Banku: mBank S.A.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Oczywiście! Konieczne jest podanie nr NIP w momencie składania zamówienia.

Skąd wysyłacie swoje produkty?

Nasz magazyn mieści się w Radzyniu Podlaskim! Tam pielęgnujemy nasze roślinki i wysyłamy je do Was!

Jak wysyłacie rośliny?

Nasze rośliny są starannie zapakowane w specjalne pudełka, dzięki którym docierają do Was w nienaruszonym stanie.

Jak anulować zamówienie?

Jeśli chcesz anulować/zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane – natychmiast skontaktuj się z nami kontakt@justplants.pl.

Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie jest wymagane założenie konta 🙂 Jednak nasi stali, zarejestrowani klienci często dostają od nas specjalne oferty.

Dlaczego warto kupować rośliny online?

Sklepy internetowe sprzedające kwiaty cieszą się coraz większą popularnością. Dlaczego tak jest? Wygoda i oszczędność czasu to główne argumenty przemawiające za takim rozwiązaniem. W JustPlants, dostaniecie wszystko czego potrzebujecie: roślinkę w idealnej doniczce z dołączoną “instrukcją obsługi”. Zadbaj nie tylko o piękne wnętrze, ale także o czyste powietrze w swoim otoczeniu.

Promocja do -50%